Page 87 - Estudi de Mobilitat Urbana de Cassà
P. 87
Diagnosi Dades mobilitat en vehicle privat
Aparcament Dades inicials
- La major part d’aquests places es troba disponible durant el dia (637
places, el 63% estan buides) i aquest percentatge s’incrementa durant la
nit (73% disponibles, 743 places). Això es pot entendre com que Cassà
és un municipi més atractor de mobilitat en vehicle privat que no pas
generador.
- L’aparcament situat a la Carretera Provincial a l’altura del c/ del Castell
(P11) presenta ocupacions elevades tant de dia com de nit. Cal tenir en
compte que es un aparcament de baixa capacitat (33 places).
- Les bosses que presenten més ocupació diürna disposen en les
proximitats (a menys de 200 metres; 2 minuts de desplaçament a peu)
altres bosses d’aparcament amb sobrada disponibilitat d’aparcament.
- Els aparcaments que es troben al sud del nucli (per sota l’eix del c/ de
la Via – Rbla. Onze de Setembre) presenten tant de dia com de nit baixes
ocupacions (P1, P2, P3, P5, P6, P14, P15). Són aparcament
infrautilitzats.
- Aquests aparcaments de baixa ocupació es troben a 5 minuts de
desplaçaments a peu del centre i a 10 minuts fins a la carretera
provincial.
Existència de places d’aparcament en la Carretera Provincial que envaeixen l’espai de la vorera. Es una pràctica no desitjable a extingir.
Estudi de Mobilitat Urbana de Cassà de la Selva | Procés participatiu