Page 87 - Estudi de Mobilitat Urbana de Cassà
P. 87

Diagnosi                   Dades mobilitat en vehicle privat






                 Aparcament                                Dades inicials




       - La major part d’aquests places es troba disponible durant el dia (637
       places, el 63% estan buides) i aquest percentatge s’incrementa durant la
       nit (73% disponibles, 743 places). Això es pot entendre com que Cassà

       és un municipi més atractor de mobilitat en vehicle privat que no pas
       generador.
       - L’aparcament situat a la Carretera Provincial a l’altura del c/ del Castell

       (P11) presenta ocupacions elevades tant de dia com de nit. Cal tenir en
       compte que es un aparcament de baixa capacitat (33 places).
       - Les bosses que presenten més ocupació diürna disposen en les
       proximitats (a menys de 200 metres; 2 minuts de desplaçament a peu)
       altres bosses d’aparcament amb sobrada disponibilitat d’aparcament.

       - Els aparcaments que es troben al sud del nucli (per sota l’eix del c/ de
       la Via – Rbla. Onze de Setembre) presenten tant de dia com de nit baixes
       ocupacions (P1, P2, P3, P5, P6, P14, P15). Són aparcament

       infrautilitzats.
       - Aquests aparcaments de baixa ocupació es troben a 5 minuts de
       desplaçaments a peu del centre i a 10 minuts fins a la carretera
       provincial.


             Existència de places d’aparcament en la Carretera Provincial que envaeixen l’espai de la vorera. Es una pràctica no desitjable a extingir.




                                                    Estudi de Mobilitat Urbana de Cassà de la Selva | Procés participatiu
   82   83   84   85   86   87   88