Page 51 - Pla Local d'Educació de Cassà de la Selva
P. 51
Pla Local d’Educació (PLE) de Cassà de la Selva 2020-2024
El 28% de l’alumnat amb NEE té característiques de dificultats
d’aprenentatge (amb o sense dictamen). Un 18% de l’alumnat
amb NEE ho és en qualitat d’alumnat de nova incorporació al
sistema educatiu (nouvinguts). La resta, un 54% de l’alumnat
amb NEE, és alumnat amb un Informe Social, de manera que
les dificultats s’associen principalment a una situació
socioeconòmica desfavorida.
L’alumnat amb NEE és majoritàriament masculí (59% dels
casos).
Alumnat amb NEE per tipus. Curs 2018-
2019
A: Alumnes amb Alumnat amb NEE segons sexe. Curs 2018-2019
NEE C; 49; dictamen de l'EAP
18%
B: Alumnes amb informe
social de l'EAP
NEE B;
146; 54% C: Alumnes de nova Noies; 76;
incorporació al sistema 41%
(menys de 24 mesos, en
NEE X; 37; constant revisió)
13%
X: Alumnes amb informe Nois; 111;
de l'EAP de dificultats 59%
NEE A; 40; d'aprenentatge però que
15% no tenen dictamen
Font: Ajuntament de Cassà de la Selva. Curs 2018-2019
51