Page 55 - Estudi de Mobilitat Urbana de Cassà
P. 55

Diagnosi                   Dades mobilitat en vehicle privat





                 Jerarquia viària

                 actual

            Xarxa secundària
            vies col·lectores i distribuïdores del trànsit

          o   Es localitza un punt de risc en la Pl. Sant Pere donat per la
              manca de secció viària: actualment es dóna doble sentit de
              circulació de vehicles quan la secció de la calçada només
              permet un únic carril de circulació. A més a més, les voreres
              estretes fan que els vianants envaeixin la calçada.

          o   El c/ Molí, que canalitza del trànsit en sentit oest a est, presenta
              un tram de doble sentit de circulació sense senyals
              d’advertència als vehicles.


          o   El tram final de semiplataforma única del c/ Molí és poc adequat
              per a un vial de la xarxa secundaria.

          o   Es freqüent trobar vials de la xarxa secundaria que disposen de
              voreres molt estretes per la qual cosa els vianants acaben
              envaint sovint la calçada.

















                                                    Estudi de Mobilitat Urbana de Cassà de la Selva | Procés participatiu
   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60