Page 57 - Estudi de Mobilitat Urbana de Cassà
P. 57

Diagnosi                   Dades mobilitat en vehicle privat





                 Jerarquia viària

                 actual

            Xarxa secundària
            vies col·lectores i distribuïdores del trànsit

          o   Es localitza un punt de risc en la Pl. Sant Pere donat per la
              manca de secció viària: actualment es dóna doble sentit de
              circulació de vehicles quan la secció de la calçada només
              permet un únic carril de circulació. A més a més, les voreres
              estretes fan que els vianants envaeixin la calçada.

          o   El c/ Molí, que canalitza del trànsit en sentit oest a est, presenta
              un tram de doble sentit de circulació sense senyals
              d’advertència als vehicles.


          o   El tram final de semiplataforma única del c/ Molí és poc adequat
              per a un vial de la xarxa secundaria.

          o   Es freqüent trobar vials de la xarxa secundaria que disposen de
              voreres molt estretes per la qual cosa els vianants acaben
              envaint sovint la calçada.

          o   El c/ Puigcúgul aboca el transit en vials pacificats, sense altra
              alternativa que el pugui connectar amb la resta de vials de la
              xarxa secundària o superior.

              En tots aquests els punts de la xarxa secundaria on es diagnostica el conflicte potencial entre

              vianants i vehicles serà necessari plantejar una actuació per a solucionar la problemàtica detectada.





                                                    Estudi de Mobilitat Urbana de Cassà de la Selva | Procés participatiu
   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62