Page 57 - Estudi de Mobilitat Urbana de Cassà
P. 57
Diagnosi Dades mobilitat en vehicle privat
Jerarquia viària
actual
Xarxa secundària
vies col·lectores i distribuïdores del trànsit
o Es localitza un punt de risc en la Pl. Sant Pere donat per la
manca de secció viària: actualment es dóna doble sentit de
circulació de vehicles quan la secció de la calçada només
permet un únic carril de circulació. A més a més, les voreres
estretes fan que els vianants envaeixin la calçada.
o El c/ Molí, que canalitza del trànsit en sentit oest a est, presenta
un tram de doble sentit de circulació sense senyals
d’advertència als vehicles.
o El tram final de semiplataforma única del c/ Molí és poc adequat
per a un vial de la xarxa secundaria.
o Es freqüent trobar vials de la xarxa secundaria que disposen de
voreres molt estretes per la qual cosa els vianants acaben
envaint sovint la calçada.
o El c/ Puigcúgul aboca el transit en vials pacificats, sense altra
alternativa que el pugui connectar amb la resta de vials de la
xarxa secundària o superior.
En tots aquests els punts de la xarxa secundaria on es diagnostica el conflicte potencial entre
vianants i vehicles serà necessari plantejar una actuació per a solucionar la problemàtica detectada.
Estudi de Mobilitat Urbana de Cassà de la Selva | Procés participatiu