Page 117 - Pla Local d'Educació de Cassà de la Selva
P. 117

Pla Local d’Educació (PLE) de Cassà  de la Selva 2020-2024










               Relacions fortes (3,4 i 5)                                                       Tenint en compte, el NOMBRE   •  La Biblioteca de Cassà de
                                                                                                de relacions i la INTENSITAT:   la Selva que en nº de
                                                                                                                                relacions no té un paper
                                                                                                •  El canvi del dibuix a un fons
                                                                                                                             •  certament rellevant, es
                                                                                                   quasi sense ‘blancs’, es     presenta com un dels nodes
                                                                                                   dona per la ponderació de    amb relacions més intenses
                                                                                                   les línies segons la
                                                                                                                                (compartint objectiu i
                                                                                                   intensitat de les relacions.
                                                                                                                                estratègies). Això dona
                                                                                                •  Una bona forma de            contundència a l’afirmació
                                                                                                   constatar la necessitat de   que avançàvem durant la
                                                                                                   ponderar la xarxa i no       diagnosi: la Biblioteca és un
                                                                                                   deixar-nos guiar, només,     espai de referència en el
                                                                                                   pel tamany dels nodes, és    món educatiu.
                                                                                                   fixar-nos en l’Àrea
                                                                                                   d'Educació respecte,
                                                                                                   Serveis Socials L’Àrea de
                                                                                                   SS té més nº de relacions
                                                                                                   (explicat per la seva
                                                                                                   transversalitat), en canvi,
                                                                                                   Educació té més relacions
                                                                                                   de major intensitat.
                                                                                                •  L’Escola la Salle, segueix
                                                                                                   sent molt rellevant en quan
                                                                                                   a la intensitat de les
                                                                                                   relacions.










                                                                                                                                                     117
   112   113   114   115   116   117   118   119   120   121   122