Page 126 - Pla Local d'Educació de Cassà de la Selva
P. 126
Pla Local d’Educació (PLE) de Cassà de la Selva 2020-2024
Educació holística
Al llarg i ample de la vida
Participació i treball en xarxa en educació
Pla Local d’Educació
Educació per a la integració social i el Lideratge educatiu local i
de Cassà de la Selva desenvolupament personal coresponsabilitat
competencial amb
Educació per al treball
Generalitat
Educació extraescolar i en (subsidiarietat).
el lleure
Escolarització
Infantil
Primària ESO Post-obligatòria Adultesa
C.1
i vellesa
Procés d’elaboració del PLE
Les accions del Pla han estat discutides i consensuades en diferents • Taller per a la validació de propostes amb perfils tècnics i
espais de reflexió durant l’any 2019. Les sessions realitzades han polítics de Cassà de la Selva, el 30 de setembre de 2019.
estat:
• Vàries reunions de treball intern al llarg del procés entre el
• Presentació inicial del Pla Local Educatiu al CEM, exposant els personal polític i tècnic de la Regidoria d’Educació i
objectius i metodologia prevista. La sessió es va celebrar el 20 de d’Alcaldia i l'equip consultor que dona assessorament en el
febrer del 2019 i va significar la posada en marxa de la diagnosi del disseny del pla.
Pla.
• Presentació final al CEM i al conjunt de la ciutadania, el 29
• Presentació dels resultats de la diagnosi i debat de resultats amb el de novembre de 2019,significant la cloenda del procés
CEM, el dia 2 de maig de 2019. d’elaboració del Pla.
• Dinàmiques participatives amb 3 grups d’interès: A continuació es presenta el resultat d’aquest procés de deliberació i
consens dels objectius i accions concretes que defineixen el Pla.
• 2 tallers propositius amb representants del CEM de Cassà
de la Selva (perfils polítics, professorat, AMPAs, L'estratègia definida ha tingut com a premissa fer un Pla que desplegui
representants de serveis i equipaments), els dies 21 i 26 de una estratègia holística i compartida que fomenti les oportunitats
juny de 2019. educatives al llarg i a l’ample de la vida, des del treball en xarxa
entre el màxim d’agents del poble (veure diagrama a dalt).
126