Page 62 - Pla Local d'Educació de Cassà de la Selva
P. 62
Pla Local d’Educació (PLE) de Cassà de la Selva 2020-2024
Valora el teu grau d’acord o desacord de les següents Alumnat
afirmacions. Mitjana en una escala del 1 (gens) al 5
(totalment) L’alumnat de Cassà de la Selva, com a protagonista del
món escolar, també va ser preguntat per seva valoració
Faig activitats interessants a 3,3 de l’experiència educativa dins dels centres educatius.
l’escola/institut 4,3
La valoració per part dels companys, professorat i la
importància del que s’aprèn a l’escola o institut son els
El pati de la meva escola/institut és 3,3
ampli i s’hi pot jugar a moltes coses ítems amb millor puntuació per a les dues etapes
4,3
diferents educatives.
En canvi, el gust per anar l’escola/institut és el menys
El que aprenc a l’escola o institut em 3,6 valorat per l’alumnat. En un entremig de valoració trobem
sembla important 4,4
el fer activitats interessants a l’escola i/o institut i la
valoració del pati escola.
3,2
M’agrada anar a l’escola/institut En general, l’alumnat de primària valora millor la seva
3,8
situació escolar. En canvi, el de secundària és més crític,
sobretot en l’àmbit més acadèmic, no tant en el
Em sento valorat pels meus companys i 4,1 relacional.
companyes de classe 4,3
Es va preguntar a l'alumnat quines activitats els agradaria
fer a l’escola o institut, que ara no estiguin fent o no
Em sento valorat per la majoria dels 3,6 estiguin fent prou. Les activitats més demandades per
professors 4,0
l’alumnat són activitats d’exteriors i que impliquin
moviment (més excursions, jocs al pati i a l’aire lliure,
Secundària Primària esports...), i també activitats de temes no curriculars com
ara cuina, experimentació, idiomes minoritaris..
Font: Ajuntament de Cassà de la Selva i Enquesta a Infants i
Adolescents. Curs 2018-2019. Mostra enquestada: 472 alumnes
62