Page 64 - Pla Local d'Educació de Cassà de la Selva
P. 64

Pla Local d’Educació (PLE) de Cassà  de la Selva 2020-2024






                                                                               TOTAL                                                    8,12

                   Com valores la relació establerta entre el personal docent i les
                        famílies dels alumnes en el teu centre? (escala 1-10)  Públic                                                   8,07




                                                                               Privat                                                   8,18



                                                                                   Font: Enquesta al professorat de Cassà (Primària,
                                                                                   Secundària i llar). Curs 2018-2019.  Mostra enquestada: 82
                                                                                   docents


                   Relació amb les famílies

                   Els docents valoren positivament la seva relació amb les famílies.  Pel que fa la pregunta; “Quins aspectes creus que caldria treballar
                   De mitjana total se la puntua amb un 8,1 (entre 0 i 10). La titularitat  més  amb  les  famílies  per  tal  d’aconseguir  un  millor
                   del centre no altera substancialment aquests tipus de valoració per  acompanyament educatiu dels infants i una major unitat entre
                   part dels docents. Tot i així, la llar d’Infants augmenta la mitjana de  escola i famílies?”, trobem dos tipus de propostes:
                   la pública en quasi 1,5 punts. Traient els docents de 1r cicle
                   d’infantil trobarem que la mitjana de la pública baixa a 6,67     • d’una banda, propostes que porten a accions concretes i
                   (respecte el 8,18 de la privada).                                   directes a augmentar la implicació familiar, espacialment
                                                                                       d’aquelles famílies més allunyades.
                   Conforme augmentem d’etapa educativa, hi ha una major dispersió   • de l’altra, propostes que busquen sensibilitzar i conscienciar (a
                   de la puntuació, sent a secundària on hi ha un major nombre de      les   famílies)  de  la  importància   del  seu   paper   en
                   valoracions negatives. Tot i així, les positives segueixen sent     l’acompanyament familiar i de la unitat amb el centre.
                   majoritàries).
                                                                                     Les professionals de la llar d’infants apuntaven als mateixos
                                                                                     elements







                                                                                                                                                      64
   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69