Page 147 - Pla Local d'Educació de Cassà de la Selva
P. 147
Pla Local d’Educació (PLE) de Cassà de la Selva 2020-2024
Aquest espais tècnic (o grup motor tècnic), definit en l’acció 10 El lideratge polític-tècnic del PLE per part d’Educació ha de
d’aquest document, tindrà com a funcions: preveure la dinamització d’aquest grup motor tècnic, així com del
CEM, assumir-la com una funció intrínseca.
1. Ser un òrgan plural que decideix sobre la concreció de les
accions. A banda d’aquest lideratge, en la Regidoria d’Educació recau també
la funció de prioritzar, any a any, les accions a desenvolupar i la
2. Aportar reflexió sobre la realitat educativa al municipi, traslladant
seva planificació a nivell de recursos temporals, econòmics i
les inquietuds i demandes que es detectin al llarg de la vigència humans que caldrà esmerçar.
del PLE.
Juntament amb el desplegament de les accions, la Regidoria haurà
3. Ser corretja transmissora de les accions i objectius del PLE cap
de preveure mecanismes de seguiment i avaluació continuada del
als professionals i ciutadania amb qui estan en contacte.
PLE. Aquesta funció pot fer-la amb la contribució del grup motor
4. Facilitar aliances de col·laboració i recursos per a l’execució de tècnic i del CEM, els quals poden ajudar a fer una avaluació més
les accions del PLE. reflexiva i a prendre les decisions pertinents sobre les millores a
introduir progressivament, a mida que es va executant el PLE.
5. Implicar-se en el seguiment i avaluació de les accions
executades.
147