Page 147 - Pla Local d'Educació de Cassà de la Selva
P. 147

Pla Local d’Educació (PLE) de Cassà  de la Selva 2020-2024



















                Aquest espais tècnic (o grup motor tècnic), definit en l’acció 10     El lideratge polític-tècnic del PLE per part d’Educació ha de
                d’aquest document, tindrà com a funcions:                             preveure la dinamització d’aquest grup motor tècnic, així com del
                                                                                      CEM, assumir-la com una funció intrínseca.
                1. Ser un òrgan plural que decideix sobre la concreció de les
                    accions.                                                          A banda d’aquest lideratge, en la Regidoria d’Educació recau també
                                                                                      la funció de prioritzar, any a any, les accions a desenvolupar i la
                2. Aportar reflexió sobre la realitat educativa al municipi, traslladant
                                                                                      seva planificació a nivell de recursos temporals, econòmics i
                    les inquietuds i demandes que es detectin al llarg de la vigència   humans que caldrà esmerçar.
                    del PLE.
                                                                                      Juntament amb el desplegament de les accions, la Regidoria haurà
                3. Ser corretja transmissora de les accions i objectius del PLE cap
                                                                                      de preveure mecanismes de seguiment i avaluació continuada del
                    als professionals i ciutadania amb qui estan en contacte.
                                                                                      PLE. Aquesta funció pot fer-la amb la contribució del grup motor
                4. Facilitar aliances de col·laboració i recursos per a l’execució de   tècnic i del CEM, els quals poden ajudar a fer una avaluació més
                    les accions del PLE.                                              reflexiva i a prendre les decisions pertinents sobre les millores a
                                                                                      introduir progressivament, a mida que es va executant el PLE.
                5. Implicar-se en el seguiment i avaluació de les accions
                    executades.
















                                                                                                                                                     147
   142   143   144   145   146   147