Page 146 - Pla Local d'Educació de Cassà de la Selva
P. 146
Pla Local d’Educació (PLE) de Cassà de la Selva 2020-2024
C.2 Lideratge del Pla Local d’Educació
Un bon diagnòstic i planificació són essencials per a poder en marxa del PLE és el d’aconseguir un compromís i pacte polític
desenvolupar un Pla, però serveixen de poc si no hi ha una bona per aprovar-lo amb la màxima unanimitat possible. El consens
previsió de l’organització que les impulsarà i adaptarà a possibles polític és un aval imprescindible per a l’impuls del PLE per part de la
canvis contextuals. Regidoria d’Educació.
Els plans no són una eina rígida sinó flexible: un pla és una El lideratge del PLE per part de la Regidoria d’Educació es recolza
hipòtesis de treball i com ha tal ha de preveure la revisió i avaluació en el CEM, com a principal estructura representativa de la comunitat
continuada per anar adequant les accions a un context sempre educativa, i amb qui s’ha pactat el PLE al llarg de la seva
canviant, mantenint fixes els objectius consensuats. elaboració.
Per tant: solidesa pel que fa als objectius i línies estratègiques A banda del CEM, el PLE preveu mantenir espais de coordinació
(eixos), però flexibilitat i adaptabilitat pel que fa les actuacions tècnica periòdics per a l’impuls de les accions que requereixen
per a assolir-los (accions). d’una major cooperació entre àrees, en tant que el PLE té una
dimensió bastant transversal.
El lideratge del Pla Educatiu Local de Cassà de la Selva recau en la
Regidoria d’Educació. Tanmateix, el primer requisit per a la posada
146